5 حقیقت آسان درباره طراحی سایت شرح داده شد - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

یک استراتژی هدفمند و برنامه ریزی درست برای خود تهیه کنید.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در باران سایت به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

طراحی گرافیک: شاخه‌ای از طراحی که به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود، مانند طراحی موشن گرافیک یا لوگو

درصورتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر از همان زمانی که در اختیار شما قرار میگیرد امکان نمایش آن در موبایل و تبلت وجود دارد و کاربر برای خرید از سایت نیاز به لپتاپ به تنهایی نخواهد داشت.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هر چند حضور در دنیای دیجیتال این روزها جز ضروری ترین کارهاست ولی به چه هدفی؟

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

طراحی در معنای تخصصی یعنی بازآفریدن تصاویر عینی که به معنای ایجاد تصویر خطی توسط ذهن انسان براساس اشیا مختلف یا طبیعت و روابط انسانی دیگر است و روی سطح دو بعدی مانند کاغذ اجرا می‌شود.

هزینه مناسب طراحی اگر خودتان طراح سایت هستید که هیچ اما اگر قرار است طراحی سایت خود را به دیگران بسپارید خیلی دقت کنید.

از آنجایی که برخی از وب سایت ها به لحاظ جایگاه شغلی و حتی نوع درخواستی که دارند در هیچ یک از پکیج ها قرار نگیرند، ما پکیج ویژه اختصاصی با ویژگی های زیر را پیشنهاد می دهیم:

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید) توقف و ارسال : لغو ضبط در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند.
پس لطفا در طراحی سایت نهایت دقت را به کار ببرید و پس از آن نیز با ابزارهای آنلاین و افزونه‌های معتبر، امنیت فروشگاه اینترنتی را تامین کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با سیستم معتبر و حرفه‌ای وردپرس و ووکامرس: ما با کمک یک سیستم قدرتمند به نام وردپرس و افزونه حرفه‌ای فروشگاه‌ساز ووکامرس سایت فروشگاهی حرفه‌ای برایتان طراحی می‌کنیم.

هر کدام از این شاخه‌ها تعاریف و اصول خاص خود را دارند. تعدادی از این شاخه‌ها عبارتند از:

آیا وب سایتی که به من تحویل می‌دهید شرایط اخذ اینماد را دارد ؟ بله، کلیه پکیج‌های طراحی سایت ارائه شده در رویا وردپرس، بصورت استاندارد طراحی و پیاده سازی می‌شود تا تمامی معیارهای اخذ نماد اعتماد الکترونیک را دارا باشند.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

امروزه کلاس‌های (آنلاین یا به صورت حضوری) بسیاری دراین زمینه وجود دارند که با استفاده از این کلاس‌ها می‌توانید به راحتی مفاهیم اولیه یک وب سایت را بیاموزید.

اگر خرید کردم و سایتی که بهم تحویل داده شد مطابق نظر من نبود چطور میشه ؟ روند و پروسه طراحی سایت در رویا وردپرس به نحوی انجام می‌شود که مشتری بصورت مرحله به مرحله در جریان این روند قرار می‌گیرد بطوریکه پشتیبانان طراحی سایت بصورت مرتب تا زمان تکمیل و تحویل وب سایت با مشتری در ارتباط هستند.

اگر هاست منبع و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

برای شروع ، ابتدا فیلم معرفی دوره رو مشاهده نمایید. سپس میتوانید در ادامه همین صفحه ، سایر قسمت های این مجموعه را دانلود نمایید. برای مشاهده فیلم با سرعت بالا ، از آی پی ایران استفاده نمایید. موضوعات: آموزش وردپرس جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید. دریافت همه بخش های رایگان معرفی سرفصل های این دوره:

آیا شما از قالب آماده استفاده می‌کنید ؟ خیر، کلیه خدمات طراحی سایت در رویاوردپرس بصورت اختصاصی انجام می‌شود اما به نوعی طراحی می‌شود که بصورت سایت منبع دائمی بروزرسانی شده و قابلیت توسعه آن بطور ۱۰۰ درصد امکانپذیر می‌باشد.

از سایت‌های استاتیک امروزه بسیار کمتر استفاده می‌شود ولی اگر به صورت کلی بگوییم در واقع تمامی سایت‌های امروزی بخش‌های مختلفی از طراحی استاتیک را در خود جای داده‌اند.

جهت دریافت مشاوره رایگان خدمات تخصصی طراحی وب سایت با شماره های زیر تماس سایت منبع حاصل فرمایید

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از اینجا یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

ما نمی خواهیم تنها بخش کوچکی از پاورقی وب سایتتان باشیم! بلکه می خواهیم بخشی از دلیل موفقیتتان باشیم.

Report this wiki page